•          Cvičení pro zdraví vnitřních orgánů:      Orgánový JOGALATES                úterý 16:20     POUZE ve studiu YOGATA!

Naše speciální lekce, kdy jsou cviky Jogalates vybírány v souladu s vlivem Luny (Měsíce) na náš tělesný systém.  Cvičení je pak účinnější! Na těchto lekcích získáte energii i vhled do svého těla.

 

CO JE JOGALATES?

Skupinové cvičení Joga Pilates PrahaJogalates (nebo i Yogalates, Yogilates, Yoga/Pilates) je směr cvičení, který se snaží integrovat prvky Pilates a Jógy tak, aby se při jeho cvičení tělo bezpečně, postupně a zdravě dostalo do kondice. V našem podání je Jogalates nasycen i množstvím cviků fyzioterapeutických, vycházíme z jógy Iyengarovy, která je fyzioterapii blízká.

 

V Jogalates se vaše tělo protáhne i v místech, o kterých jste dlouhé roky nevěděli, že je máte, potřebné svaly se dostanou do zdravého napětí a hlava se vyčistí od svých věčných mentálních zmatků. Některé cviky vycházejí z Pilatesovy sestavy, jiné jsou bližší jógovým ásanám nebo rehabilitačním cvikům, velký důraz zde klademe na dýchání.

Skupinové cvičení Joga Pilates Praha

V Jogalates nám jde o propojení celého těla do jednoho harmonicky fungujícího celku. Cvičí se jak vleže na podložce, tak v kleku, vsedě, ale i ve stoji, s oporou o zeď a s pomůckami.

ZÁKLAD JOGALATES

cvičení Joga Pilates prahaZákladem našeho napřímeného postoje je napřímená páteř. A jak říkají zkušení lékaři, za to, že chodíme po dvou místo po čtyřech, platíme daň v podobě dnes tak běžných bolestí zad. Proto se vyplatí páteři jako ose našeho těla věnovat pozornost preventivně, dokud jsou bolesti zad jen občasné.

Aby páteř dobře fungovala, musí být pružná a ohebná, ale zároveň pevná a stabilní. Je potřeba cvičit hluboké svaly kolem jednotlivých obratlů a udržovat jejich harmonickou spolupráci se svaly povrchovějšími. V Jogalates cvičíme všechny směry pohybu páteře a učíme se podporovat naši páteř správnou aktivitou břišních a dalších svalů.

Skupinové cvičení Joga Pilates PrahaDíky protahovacím a výdržovým prvkům z Jógy je cvičení Jogalates náročnější, než se může zdát na fotkách nebo na první pohled. Každý pohyb má svůj přesný směr a význam a každá pozice má své precizní vybalancování tak, aby co nejvíce vytvářela harmonické svalově kloubní prostředí, ve kterém může člověk zažít opravdové uvolnění a radost z prožitku těla. Ale neznamená to, že se jedná o cvičení pro zdatné, mladé, krásné!  Hodiny jsou otevřeny všem, kteří se tomuto umění chtějí učit, začátečníkům, slabým, ale i sportovcům. Pro ty je Jogalates skvělé jako kompenzační cvičení. Cviky každý provede jen tak, jak mu jeho tělo dovolí a i velmi zdatní lidé zjistí, že zde musí zapojit úplně jiné svaly než jsou zvyklí! Cvičení Jogalates je vhodné také po porodu, zpevňuje oslabené partie, narovnává záda namožená z nošení dítěte a pomáhá dostat se do kondice.

Psychické účinky

Prokrvení zatuhlých míst, soustředění se na přesný pohyb, provádění cviků v krajnosti osobních možností vede k uvolnění napětí, stresu nebo pocitů, uložených v těle. Tím má tělo možnost být více propojené a lépe umí uchovávat svoji energii. Jogalates je sice posilovací, ale zároveň velmi vitalizující a osvěžující cvičení.

 

JOGALATES V YOGATĚ VÁM NABÍZÍ:

  • zdravý pohyb
  • procvičení celého těla
  • formování postavy a posílení i hlubokých vrstev svalů
  • učí lépe vnímat svoje tělo
  • přináší výraznou psychickou relaxaci – odpočinete si
  • uvolňuje staré nepotřebné pocity ze svalů a vazů

POZOR!  Budeme chtít, abyste vnímali, jak je Vaše tělo symetrické nebo nesymetrické, jaký pohyb mu zrovna dnes dělá dobře, co mu brání, aby se dokázalo nadechnout do určitých míst. Pozornost při cvičení bude zaměřena také na dech jako hlavní znak dobrého provedení cviku. Instruktorka všechny cvičící stále kontroluje a opravuje.

Více cviků z Jogalates.

Pro informace o volných místech v kurzech volejte na tel. 774 71 80 81 nebo pište na email yogata@yogata.cz